Det er netop blevet offentliggjort, at Stiholt Erhvervsbiler i Aalborg har vundet IVECOs årlige Customer Excellence Challenge for region Norden. Prisen tildeles på baggrund af en imponerende score på en række parametre, hvor Stiholts medarbejdere gennem hele 2023 har udvist særligt engagement og en enestående kvalitet i arbejdet.
Det er netop blevet oplyst direktør hos Stiholt Erhvervsbiler Michael Gadekær, at fem af medarbejderne er udtaget til at komme til Madrid, hvor IVECO Group afholder deres årlige Customer Excellence Challenge Award Show.
Her fejrer man de allerdygtigste på eftermarkedet på europæisk plan. Stiholt Erhvervsbiler er udtaget, fordi de i 2023 har vundet CEC for hele Norden og efterfølgende har deltaget i en konkurrence over to dage. Vinderne af denne konkurrence kåres i Madrid.
– Vi vidste, at vi havde klaret os godt, og at vi nok havde vundet CEC-prisen for Norden, men at de fem konkurrencedeltagere nu skal til Madrid, det er da overvældende og meget spændende. Jeg er utrolig stolt af dem og de fortjener al den hæder, de kan få, for det er i den grad udtryk for deres daglige dedikation og indsats, fortæller en glad Michael Gadekær.
Henrik Vangsfeldt, der er Customer & Product Support Manager hos IVECO, supplerer direktøren:
– Stiholt har opnået et meget flot resultat og er velfortjente vindere i deres region, som er Norden. Nu kan vi så sende dem til Madrid, hvor de har gode chancer for at tage den store europæiske triumf. Det er vi på deres vegne meget stolte af. Indsatsen i hele 2023 viser med al tydelighed, at Michael (Gadekær red.) og hans dedikerede team af medarbejdere arbejder målrettet for at opretholde de høje standarder, som virksomheden er kendt for.
Et stærkt Stiholt-team
Det er de fem garvede Stiholt-medarbejdere Ulrik Buss, Aase Hansen, Mattias Lykke Jørgensen, Jesper Frederiksen og værkfører Rune Jensen, der har deltaget i CEC-konkurrencen tilbage i november. De er alle ansat på Stiholts værksted og arbejder dagligt med kunden og problemløsning i centrum.
Netop problemløsning var en af opgaverne i konkurrencen, hvor holdet i fællesskab skulle fjerndiagnosticere en lastbil. Derudover skulle de svare på en multiple choice-test.
Direktør Michael Gadekær er sikker på, holdet har klaret sig godt. De har nemlig en god værkfører i ryggen og masser af erfaring at trække på.
– Runes engagement og styring som værkfører er eminent. Det har han virkelig sans for og sammenholdt med holdets anciennitet og store erfaring tror jeg, vi har de bedste forudsætninger for at løbe med sejren i Madrid.
Det er ifølge Michael Gadekær medarbejdere, som har Stiholt i blodet, men en stor tak lyder også til IVECO.
– Vi har gået med spænding og ventet på resultatet af konkurrencen, som jo var tilbage i november, men IVECO har ikke kunne oplyse noget, fordi vinderen blandt de 10 europæiske regioner afsløres i Madrid. Det er simpelthen fantastisk, at IVECO belønner mine medarbejdere med denne oplevelse. Disse tiltag motiverer dem og det er en anerkendelse udover det sædvanlige og den, vi dagligt giver hinanden, afslutter Michael Gadekær.
Fakta om Customer Excellence Challenge:
Det er IVECO Group, der står bag CEC eller Customer Excellence Challenge, som Stiholt Erhvervsbiler har vundet. Resultatet af CEC beror på, at eftermarkedet i gennem hele 2023 er blevet målt på og bedømt ud fra en række kriterier, der blandt andet dækker hvor gode de er til at få biler ind, kampagner, service og træning. Stiholt scorer 940 point ud af 1.200 mulige for hele året.
Se film om Stiholt Erhvervsbiler fra deres 75-års jubilæum