• Indsend nyhed
torsdag 23. marts 2023
Aalborg Avis
 
 
 
  • Nyheder
  • Sport
  • Det sker
  • Erhverv
  • 112
No Result
View All Result
  • Nyheder
  • Sport
  • Det sker
  • Erhverv
  • 112
No Result
View All Result
Aalborg Avis
No Result
View All Result
RedaktionafRedaktion
14. april 2022
in Nyheder
0
DELINGER
Share on FacebookShare on Twitter
Ingen kundebesøg eller pop-up-shops: Teeshoppen vil digitalisere markedet for firmatøj

Ingen kundebesøg eller pop-up-shops: Teeshoppen vil digitalisere markedet for firmatøj

 

Teeshoppen har på syv år skabt en omsætning på 100 millioner ved onlinesalg af moderigtigt basistøj. Nu vil virksomheden bruge sin ekspertise inden for tech og e-handel til at tage markedsandele i profiltøjsbranchen.

Hvorfor skal dit firmatøj ikke ligne og have samme pasform som det modetøj, der hænger hjemme i dit skab? I hvert fald hvis du arbejder på cafe, restaurant og kontor. Sådan er tanken bag Teeshoppens satsning på markedet for moderigtigt firmatøj.

Vi kommer til at markedsføre os på moderigtigt firmatøj, hvor virksomheder kan få vores brand med deres logo på. Vi er stærke inden for e-handel og kan lave nogle ekstremt konkurrencedygtige priser, når der kommer volumen på. Der er kun ét led, og det er os, fortæller Benjamin Philip, der er CEO og founder i Teeshoppen.

Teeshoppen producerer sine egne basisvarer inden for modetøj. Det er ikke trendvarer i skiftende kollektioner men det, der kaldes ”NOOS” – never out of stock. Dermed kan virksomheden producere store kollektioner til lagervare og holde prisen nede på de enkelte produkter.

Vi vil vække en støvet branche til live og gøre den mere digital. Konkurrenterne kører rundt i biler på kundebesøg, og de laver pop up-shops, men det kommer vi ikke til. Vores platform er online, og vi er vanvittigt konkurrencedygtige. Især når der kommer volumen på bestillingerne, understreger Benjamin Philip.

Tech-virksomhed der sælger tøj
Teeshoppen, der blev stiftet i 2014, omsatte i 2021 for knap 100 millioner kroner og beskrives af indehaveren som en tech-virksomhed, der sælger tøj.

Vi bruger tech internt for at optimere vores processer og lagerstyring, og vi bruger tech i vores markedsføring. Gør vi den samme ting manuelt mere end tre gange på en dag, skal vi automatisere. På samme måde bruger vi kunstig intelligens til at behandle data fra vores webshop for at forudse, hvilke kategorier og farver, der er på vej frem, så vi kan producere ud fra det, forklarer Benjamin Philip.

Her markedsfører Teeshoppen sig online i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland, ligesom at virksomheden i 2022 entrerer Norge, England, Holland og åbner en international .com-side.

Erhvervsløsningen med moderigtigt firmatøj lanceres i første omgang på det danske marked, hvorefter Sverige og Tyskland følger i 2023.

Teeshoppen er baseret på godt købmandsskab, og vi har vores berettigelse, fordi vi er innovative og altid har formået at bruge teknologien. Vi tror virkelig på erhvervsmarkedet, hvor vi kan være et friskt pust med vores enkle tilgang – og så bare et godt tilbud, siger Benjamin Philip.

Teeshoppens erhvervsløsning med moderigtigt firmatøj åbner i denne uge på den danske webshop.

Kilde: Teeshoppen

 
 
 
 
Next Post
Julie Ellinor er med på noderne

Julie Ellinor er med på noderne

Aalborg Avis

Navigation

  • Kontakt os
  • Bliv meddeler
  • Køb annoncering på Aalborg Avis
  • Rettigheder og copyright

Følg os

No Result
View All Result
  • 112
  • Aalborg Avis
  • Bliv meddeler
  • Det sker
  • Erhverv
  • Indsend nyhed
  • Køb annoncering på Aalborg Avis
  • Kontakt os
  • Nyheder
  • Rettigheder og copyright
  • Sport

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge denne hjemmeside giver du samtykke til, at cookies bruges.